Söndag 6/9 2009

Då va denna helgen över o vad har hänt??? Nja inte så mycket men ändå.. Hmm...
Väla igår, på sambons iniativ faktiskt, jo de e sant.... Nänä tro inte på mej då... Visserligen gav jag som förslag på den på morgonen men då va de inget som lockade... Men vädret va ju under all kritik så vad ska mangöra.....?
Så vi gjorde som alla andra gjorde, åkte ut på Väla... Phuuuuu
Igår satt jag o gjorde den här tavlan som Gisela ville att jag skulle göra till hennes bror som ska gifta sej. Under tiden så va Niclas & Elliot nere på IP ( andra hemmet) o kollade åp match..
Slänger in en bild på det slutfärdiga resultatet. Skriv gärna en kommentar...

Otto kom hem idag från sin mamma, allt verkar bra med han.... Som om inget har hänt..... Men man kan ju hoppas att de har lärt sej nåt.....

Man kan dock inte sluta tänka på vad som kunde hänt, han kunde banne mej legat både i koma o helförlamad om han inte hade haft turen på sin sida.....

Nåja, man ska väl inte grunna på det nu.... Det gick ju som de gick o de va väl tur det...
Imon e det dags för en ny arbetsvecka, denna gången är det kvällen som gäller. Ganska tråkigt men man får lite gjort på förmiddagen när man lämnat lilleman.....
Ska ge mej fan på att loosa vikt så jag ska ut o springa när jag lämnat han.... Om de så regnar eller stormar, I don´t give a shit...
Nu ska skiten väck....
Andra veckan utan godis o cola ( bara på lördagarna) men inte har de hänt nåt på vågen....grrrrrr

Hörs o ses

Kommentarer
Postat av: jeanette

Kämpa på =)

Förr eller senare kommer det..

& muskler väger ju mer =)

Mät med måttband istället....

2009-09-08 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0