Hejsan igen

Nu har man kommit tillbaka till vardagen igen.... En scrapmässa rikare o massa pengar fattigare... men e de sköj... Handlade en massa papper för nu när vi inte sitter på Scraproom så e de ju bra om  man har lite nya papper eftersom man inte kan handla när man har träffarna ju...Nästa träff är den 11 Oktbober,samma tid o samma plats... Skojigt... Längtar..

Tja vad har annras hänt? Hmm???? Inte så väldans möd om jag får säga de själv alltså,haha...
Gjorde 2 LO`s på mässan, man va ju tvungen o shoppa lite oxå så tog ju sin lilla tid...
Va nere o kollo i lördags. Elliots solros har ÄNTLIGEN slagit ut....
Idag när jag kom o skulle hämta Elliot hade Niclas lite dockteater för barnen som satt i soffan,haha.. Roligt o se hur dom roar varandra.. Han blevl ite arg på dom andra för dom ville inte vara tysta.HAha

Inga bra kort på Lo`s en för kameran dog o inga nya laddade batterier, evigt laddande på dom, trött på de... Dör så jäkla snabbt.... Grrrr ( I-landsproblem....)

Idag ska vi ut på Väla en sväng o slåss med alla andra... Dags för Otto o få nya brallor....Jag måste ha ny BH, jäkla bågarna sticker snart ihjäl en.... Va f-n ska dom ut o göra??

I Onsdag innan jobb så var vi nere på mitt jobb,jag O Elliot o körde lite truck....Han tycker att de e mycket oväsen på mitt jobb så han ville ha hörlurar på sej...

Här kommer mina LO`s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0