AKUTEN

Sitter o väntar på att klockan ska bli 9...
Niclas fick ett brev igår sen dån va på akuten med Otto. Ny tid för röntgen den 28:e...

I YSTAD !!!!!!!

Niclas ringde till Ystad o hörde sej för lite, dom tyckte det var konstigt att Helsingborg inte kunde ta de själva, så jag fick uppdraget att ringa Helsingborgs LAsarett o höra anledningen till att de måste åka ända ner till Ystad för en röntgen.

Misstänker att man får sitta i telefonkö en stund innan man kommer fram. Skoj, ?? NOT !!!

Idag tänkte jag sticka o handla lite när jag lämnat lillkillen på dagis... Idag ska jag låta denna trötta kropp vila .. Man måste väl ändå inte träna VARJE dag väl?

Fick en frågan från Martina om det fanns plats på scrappen på söndag o de finns de ju så dom e välkomna...
Har ingen aning om hur många vi blir, tror inte det blir såååå många. Finns ju  plats till över 20 så de e ingen större risk att de blir fullt....
Efter denna träffen blir det till att boka en ny datum. Fast först e de ju på mässan den 27:e, blir väl efter det misstänker jag.

Nä, omman skulle ta o  kamma håret o måla dit ögonen så man ser anständig ut...
Undrar ni vad Elliot gör?   Japp ni gissade rätt, spelar Wii.... Wii Resort, flyger plan....

Hörs o ses

Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Jeaette

Halloj=)



Ska jag baka nåt?? Till söndag??

2009-09-09 @ 09:30:32
Postat av: Ingela

Vinkar "gärna" Jeanettan ;-)

2009-09-09 @ 23:47:53
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0