030909

Jaha då va de snart fredag o ännu en vecka har passerat utan att man knappt reagerat... Imon ska vi få varsin underbar massage av Sonja, längtar!!! Efter det så sticker vi ner till Kollo o sover där... På lördag så har vi lite o göra där nere eftersom vi inte har varit där på ett bra tag nu, varit fullt upp lixom...
Klippa gräs ( om det inte regnar så klart). Fixa lite annat skoj.... Bara att hålla tummarna att solen tittar fram.
På söndag är det 5 -årskalas i Strövelstorp kl 12... Niclas har match på Ip kl 16.30...
Idag blev det makaroner o köttfärs sås till pojkarna o jag blev nöjd med blodpudding, namnam..
Elliot åt faktiskt lite, duktig kille...
Puss alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig...ang veckan har verkligen rusat iväg...tack o lov ...mot helgen...jippi..

2009-09-03 @ 20:50:09
Postat av: Sonja T

Hej o hå - ni e' så välkomna så;) Nu går jag o lägger mig så jag e pigg tills ni kommer, hehe:)



Ses, Sonja

2009-09-04 @ 07:40:48
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

hahahah snacka om snabb vecka =)

2009-09-04 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0