Hejsan måndag

Jaha så va de måndag igen,,, Helgen har väl vart helt ok....Taskigt väder bara men de e ju lika för alla här nere i skåne iallafall.

Varit på fotboll o trotsat storm o regn....
bakat ca 60 bullar...Så nu är frysen knökfull...
Ska ta med mej lite till vår scrapträff p söndag tänktejag....
Jag har just varit o lämnat Elliot på dagis, han har frågat sen kl 9 ca... Idag har han flippat här, spritt i benen på han... Skönt o komma iväg till dagis o leka av sej lite....Sa till som att på fredagar som jag brukar lämnak l 10, dom vill att jag lämnar han kl 11.15 som dom andra dagarna. Sa då till att ni brukar ju inte vara tillbaka då så jag får ju alltid lämna på femman.... Så hon skrev upp i kalendern att dom skulle vara tillbaka 11.15. Jag har inte tid att stå o vänta på dom o vill helst inte lämna han på en annan avdelning för att dom inte kan hålla tiden... De e ju dom själva som sagt vilken tid han ska ara där, då e de ju bra om dom e där själva oxå ju.. Typ...
Tänktejag skulle tränat idag men jag tar de imon istället....Mmm jag vet, men de e måndag o jag e trött o har annat o göra här hemma....
Ska se om jag kna lägga in ett videoklipp på Elliot när han sjunger, fast jag vet inte om de går.Men de visar sej väl.

Hej så länge

Äsch, jag vet inte hur man gör, men den finns på facebook...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej hopp

Jag lyckade ta mej & träna=)

Så iväg med dig=)



Ses på söndag...

2009-10-05 @ 12:53:43
Postat av: Sonja T

Hade jag bakat i helgen hade det inte funnits några bullar kvar o ta med på söndag - moahahaha:))



Ha de' - Sonja

2009-10-05 @ 15:21:50
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0