Bullbak

Japp idag blev de som vi bestämt, massa bullar bakade o 2 rulltårtor som Niclas skulle ta med sej ner till tjejerna efter matchen... Säkert uppskattat....

Efter baket o disken efter det... Så stack vi ner o kollade på Otilia när hon spelade mot Eskilsminne.
Trots ett riktigt skitväder så bestämde jag & Elliot  att vi skulle skita i vädret o åka ner ändå. Va inte så jättekallt men blåsigt o lite regn emellanåt.
Vi kokade kaffe till Niclas o de andra ,fast nu blev de så att Niclas fick stå på andra sidan planen så han stod själv ( men vi ställde oss hos han så han blev inte själv..) Självklart åkte en påse bullar med oxå... Tjejerna spelade jättebra i första halvlek, men sen tappade dom allt i andra, hjälpte inte ens att bjuda kaffe på domaren i halvlek ;)
Nä , bättre kan ni tjejer,,,

Nu har lilleman just somnat o höststormen viner utanför fönstret.... Regnet öste ner i 3 minuter o hela huset dånade..... Regnade nästan horisontellt ( eller vad det heter?).

Klockan e 21 o nu ska jag sätta mej i soffan o glo på nåt ( vet inte vad än).
Barcelona matchen e på så de blir väl nåt sånt.... Spelar ingen roll, bara Niclas kliaar mej på ryggnen blir jag nöjd....

God Natt o sov gott alla o fortsatt trevlig helg på er

Kommentarer
Postat av: Sonja T

...då när det regnade horisontellt - typ, så körde jag till jobb! inte kul! Men jag kom fram:)



Ha det gott, S

2009-10-04 @ 07:17:19
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0