Nu så....

Ska jag läggain lite bilder ,inte många med ändå... Man får va glad för de lilla som Niclas brukar säga,hahah....
Idag har han buy the way åkt ner till sjukgymnasten för ett litet gympa pass med Catta...
Mr E & jag har varit inne på rummet o bollat o kastat boll genom hans tunnel.... Jäääääätte roligt...
Nä men vad gör man inte... Sen va de lämning på dagis, så nu har min älskade man o jag fikat lite .

Denna "fina" speindelmannen dräkt köpte jag till Elliot i Ullared för 60 spänn. Han blev skitglad. På med den halv nio på kvällen o började hoppa runt i soffan o skjuta nät. Hahaha

Efter träningen i lördags så bjöd Niclas på lite godis till småkillarna. Han fyllde ju år o Rasmus ( han som sitter närmst skålen i blå tröja) fyllde 5 år så dom firade lite grann, ni kan tro att Niclas blev poppis...haha

                       Elliots kompis Erik är med på träningarna men e inte riktigt pigg på att delta så han e lite vid sidan o kollar på...



Fina killen när vi var på Kina restaurang o firade Niclas när han fyllde år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0