MODELL

Tss, jag ???? nja tror itne det, men de kan ju vara skoj o prova o bli stylad o sminkad... 3 ombyte med sej... Hmm, jogging , jogging o jogging.... Blir de bra? Jag som inte har några kläder, äsch jag tar lite vardags kläder , de e ju mer jag lixom ... Klär inte upp mej så ofta vilket jag e ganska nöjd med... Hatar att klä upp mej, finns inga "glammiga " sopsäckar,haha..
Idag efter dagis gick vi direkt till Marie o dom... Ungarna lekte o vi fikade lite... Stack hem vid 17 tiden... Fixade lite käk snabbt,, Fiskpinnar o mos.. Gott... Kallas de för snabbmat? Idag va Niclas hemma kl 19.20.. Alltså lite tidigare idag än igår. Imon e de ju dags för träning så då måste han j var aklar med jobbet...  Ska inte träna imon då jag , Otilia & Julia ska bli modeller för en dag nere i stan... Man blir sminkad o stylad i håret.... Sen fotad av proffessionella fotografer... ( Undras just om dom kan göra underverk,ahha)
Får se om jag köper några bilder eller vad... Mamma ska passa Elliot under tiden....  Tackar jag för...
Hade nog inte tränat ändå för de blir för sent o för kallt för Elliot att stå ute i nästan 2 timmar.. Ånej,,,, stackars lille pojke... Han va lite hängig idag, röd om öronen... Men de kändes inte som han hade feber, får väl hålla lite koll på han. Han har ju varit ganska snorig ett tag nu...

VAD KALLAR NI SNABBMAT ??????

Tack för att just DU läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Otilia

Tack för att du läser min :D <3

2009-11-10 @ 22:22:59
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hur gick det med modellandet?

Vi vill ju se bilder. ;-)

Kramiz

2009-11-14 @ 22:05:56
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0