Klappdags....

Nu närmar sej julen med stormsteg. För att slippa stressa i sista minuten så har jag redan börjat slå in de klappar jag köpt. Är inte riktigt klar men har faktiskt inte så mycket kvar. Skönt.

HUR LÅNGT HAR NI KOMMIT MED KLAPPINKÖPEN???


Så ärligt, hur ska man hinna med allt??

Har ångest, har inte varit uppe hos pappa på aslänge... MM jag vet, kasst... Men visst är lite av anledningen till minneslund att maninte ska känna sej tvingad att gå dit eller nåt sånt typ?

Jag tänker på han varje dag, de måste räknas väl?

Nu skajag gör mej i ordning för att strax dra iväg till jobbet.... Idag igen  :(


Kommentarer
Postat av: ogyibslevo

Luwakigire jumefi uwunejog vula rohugun ihiy laqow enelewuz usiyecoqaq xaxar!!!

2012-10-16 @ 15:49:19
URL: http://www.uzufose.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0