BUSFABRIKEN

Hejsna alla. Idag fredag den 27/11 kl 9.30 skulle jag & Elliot infinna oss på Högasten för en fika med "gamla" goda vänner från fotbollen samt deras barn.
Mycket trevligt må jag säga... Duktig tycktejag att jag skulle vara så jag tog med min kamera dit för att dokumentera lite... Stiiicccckkkkk ( nytt ord som satt sej , jäkla Andre).. När vi skulle gå hem så låg den där så gulligt o bara väntade på att bli använd. Dumma jag hade jag helt glömt bort den lilla rackaren... Nåja, vi får väl fika lite oftare istället. Eller hur, Anna ,Annika & Wendin???

Susanne & Erik nämnde ordet busfabriken lite för högt för att Elliot skulle undgå att höra det,haha.
Så en tripp dit bestämde vi oss för alla 4.. Succe, vi såg knappt av barnen förrän dom helt svettiga o glada i hågen kom till oss för att dricka lite. HAhaha. Dom superskoj ihopa.
Imon är det ( svimma nte nu alla ni som följer mej på Fejjan) dags för Väla igen... Haha. Niclas ska ut en sväng med "Wendel" o vi ska "bara" hänga på. Mest tidsfördriv denna gången haha.
Lägger in nån bild på barnen. Lyckliga o glada tills bussen från "gaza" kom... Jisses. Jag är banne mej inte rasist, tro inte det. Men GUD va mycket invandrare det kom... Vi kände oss verkligen som en minoritet där inne. Susanne fick panik o de va dags för hemfärd. Tiden var ju ändå ute. Vi sa att de måste ha varit nån förening eller nåt som kom. Dom bara välde in. Ojojoj. Men dom e välkomna in dom med, de e inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0