thursday

Jaha torsdagen är till enda vilken timme som helst, har vart lugnt o skönt på jobb igen, gjort lite småjobb, vart några ärenden mm. Imorrn kanske man kan få lite sovmorgon, fast Otto ska ju upp så man får väl masa sej  upp i vilket fall som helst. Men jag tippar på att Elliot vaknar tidigt ändå så de kan ju kvitta ju...
Nåja vad e en bal på slottet?????
Jag hade med mej 3 lådor med ritpapper till dagis som jag skulle ha lämnat men sen ringde Marie o sa att Elliot följde med dom hem så lådorna står kvar i bilen.. Frågade Bodil om jag kunde lämna dom imon fast där e stängt o de gick bra... De va ju jättebra, så blir man av med dom o barnen har massa papper som kommunen inte betalat...
Så imon lämnar vi dom på dagis o sen så sticker vi med stor sannorlikhet ner i kollo en runda, hänger på vädret lite...
Som vanligt...
Idag har de mer eller mindre varit storm, hatar när det blåser.... Får gärna fläkta ltie men detta e liiiite överdrivet ju...
Marie, Max ,Stefan och Linus drar till Mallis på lördag.... Gottegrisar...
Fast igår kunde det slutat illa för lille Linus... För första gången fick han lite "vanlig" mat. Marie hade gjort pannkaka.
Han fick lite äppelmos till det... Efter en stund hade han svullnat upp o hostade...
Så 2 ambulanser blev tillkallade o han fick en adrenalin spruta i benet o ilfart till akuten.... Som tur är så lade de sej ganska snabbt.... Så dom ska inte ge han ägg o inte äpple... Kul nu när dom ska åka, men han var pigg idag så de va nog ingen fara.... Så när dom kommer hem så ska dom göra tester på han o kolla vad det är han inte tål...
Stackars liten.. Han har varit med om mycket, lille livet...

Nu ska jag kolla burken lite...

Hörs imon...

Kram


Kommentarer
Postat av: Creamie ❤

Är designen gratis?

2009-05-31 @ 10:43:32
URL: http://creamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0