Strövelstorp 15/5

Hejsan, nu sitter man i strövelstorp en stund, har hämtat syskonbarnen på dagis. Gick bra. Syster kommer snart hem så ska jag & Elliot sticka hem för vi har en del o stå i innan kalaset imon, ska fixa tårta ( imon) , baka några kakor o lite annat.
Så ska vi ner i kollo o lämna lite singel som vi fått av syster. Ska ha en rad nedanför ute rummet. Gräste växer hela vägen in till väggen o de e inte bra alls ju. Så de ska vi slänga dit när vi målat mo sånt.
Så jag känner mej lite stressad över att jag ska hinna lite innan imon, sista bamsegympan oxå imon. Senska Elliot på Max`s kalas kl 14 senska jag iväg kl 15... Mycket nu alltså.....
Hörs ikväll om man får låna datan, Otilia kommer ju denna helgen.
Puss hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0