SKIT

Vilket skit väder det är, hade ingen lust alls att skriva igår o knappt idag heller. Blåser (nära storm) o regnar o solen skiner om vart annat. 10 grader varmt, brrrrrr... Blåser enda in i benmärgen. Fan jag hatar det, man blir så jäkla kall i hela kroppen o tinar aldrig upp...
Fixade lite med han Folksam killen igår, men de visade sej att vi har alla försäkringar som behövdes så inget behövdes skriva på mer än mitt pesionsspar som jag hade innan.
Skönt, trodde de skulle bli en massa hittepo men de löste sej ganska bra tycker jag. Farmor kom förbi en sväng oxå.
Idag har de varit lugnt på jobbet, jag & Angelica har packat cancerfonden lotter hela dagen. Så ni som köper lotter va hedrade, de e vi som packat dom....Hahahah
idag blir det jästpannkaka med sirap.. Ska bara äta lite för jag har varit superduktig hela veckan ( bara onsdag jag vet). Så jag tar bara några stycken o inte som vanligt bara för att de e gott.... Nä nu e de broms...
Nä nu vill ELliot leka lite med lego... Hörs ev senare,,,
Hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0