Prickigt barn !!!

När vi vaknade så ELliot ut som Pippi Långstrump, stora röda prickar på båda kinderna, vet inte riktigt vad det liknar. Sen typ småprickar på hela kroppen... Jag frågade om det kliade men de gjorde det inte så de va ju bra iaf.
Idag va de tvätt dags, jag vet att vi stod o strök hur länge som helst igårkväll, men de va sånt vi har tvättat hemma. Så nu va de dags igen men de va inte alls mycket nu , nice.
Niclas fixade det. Han o & Elliot skötte tvättstugan idag, jag fixade maten o sen stack jag ut på Toy´s R us o skulle köpa nåt till min store kille som fyller fyra imon kl 04,35... Så för 4 år sen så vid denna tiden har värkarna just börjat så jag hade just kommit in på förlossningen..... Sen va hela shitet igång... Haha, kan faktiskt sakna/tänka på tiden på BB, både med o utan barn men mest med barn förståss, de va så trevliga o söta människor däruppe...Tackar för det..Ska se om jag tar lite kort på en trött Elliot imon närhan får en present på morgonen... Men ett ljus i en risifrutti, lite standard nu ... Jobbigt med tårta på morgonen, får vänta tills lördag med det.
Får se hu rprickarna  ter sej under helgen o se om vi ska koll aupp det eller om de blir bättre.
Nä nu ska jag in o duscha.
See Ya in tha mornin!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0