Onsdag

Tja då va de onsdag o en dag kvar denna veckan på jobb, jag & Elliot e ju fria på fredag. Nice..
Idag i detta jäkla blåshål till stad så har vi inte gjort ett skit, Niclas ,Otto & Lena var på möte i skolan om Ottos fortsatta pluggande, han kommer att få extra hjälp nästa år efter skoltid... De va på tiden nån tog tag i detta.
Han fick nån broschyr hem från skolan om sommarlovs aktiviteter. Han var på Bolmsö förra sommaren o det lutar åt det detta året oxå. 12 dagar på sommarlovet på Bolmsö... Låter skoj ...
Imon ska Elliot på utflykt med dagis.... Hoppas de blir väder så dom komemr iväg, ska ev ner till Örbyängar på stranden där.... Myspys.... Lite pannkakor, äpple och saft.. Blir säkert skitbra. Bara de inte regnar. Då har dom säkert picnic på dagis eller nåt,inte vet jag. Vattnade mammas blomster idag o kollade posten, fy med skit o reklam dom skickar ner i lådorna.... Flugor i en växt, HJÄLP hur blir jag av med dom och varför är dom där överhuvudtaget?? Jag bara undrar alltså.... I värsta fall får man väl planta om den eller nåt.
Nu ska jag kolla på Barcelona- Man United.... Står redan 1-0...
Sköt om er alla...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0