I´m back

Tyvärr har jag ingen laptop annars hade jag kunnat skriva medans vi va nere i kollo i helgen. Vi har haft de varmt o mysigt hela helgen... legat i rabatterna o rensat ,varit på fotboll ( vad annars?) grillat o bara myst. Rikrigt nice. Har varit lite kyligt i stugan på morgonen men på med joggingen o tossar på fötterna sen va man  varm igen... Elliot har sovit bra o han sa att han varit duktig o sovit i sängen hela natten ( inte så konstigt, jag låg ju bredvid) haha. Men han e så himlans jäkla supergo den killen alltså...Hade man vetat så hade man kunnat ett par till men nä så blir de inte....
Jag e så himlans nöjd men den lille ängeln jag har fått, jag lovar att bättre pojke finns inte. Eller snällare o goare, sötare med för den delen... I´m as happy as a mum can be.....
På tisdag är det dags för 4-års kontrollen. Wiiii jag kommer att vara skitnervös haha, han kommer bergis inte säga ett skit, konstigt när denna unge aldrig är tyst annars...
Min goe påg....
Va på Maxi innan o handla lite smaksatt tonfisk o färdig sallad, så nu måste jag bruka allvar... Måste fan bli av med massa kilon nu..... Grrr blir så arg på mej själv.... Har fan ingen självinsikt.... Godis e alldeles för gott...
Måste säg att ÄNTLIGEN regnar det lite, de behövs verkligen.. De va skitlängesen de kom regn.. Tur vi inte vattnade i kollo inann vi stack..
Nu ska denna slappa kropp in i duschen o vaska av sej all solbrännan,haha...

Kram på er alla som läser min blogg, sprid den gärna så jag får upp min statistik.. Mer än 10 kan ju vara skoj,haha

hejhej

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Hej hopp!



Jag är med i Aftonbladets Viktklubb, billigt o ganska enkelt! Kanske en hjälp för dig med?

ja där e mycket som är gott här i livet, alldeles för mycket suck:)



Kram , Sonja

2009-05-04 @ 07:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0