Helgen över

Söndag kväll o helgen e över. Varmt som en jäkla bastu. Men nu ska man inte klaga över det... Hade man bara fått ligga o njuta av solen hade det varit lite annat. Nu ska man underhålla sonen med en himla massa fotboll i kollo.. Mamma, jag vill spela.... 1000000000 ggr om dagen. HUR kul e de på en skala???????
Imon e de måndag igen ,undras vad vi ska hitta på på jobbet då.... Vi har ju som sagt en dö period .. Man kanske skulle tagit en semesterdag eller nåt denna veckan oxå. Ska kolla om de funkar.... Intre för jag vet vad jag ska göra men bara att få vara ledig e ju guld värt......
Sveper in lite mörka värme åskmoln.. Undras om de smäller loss eller vad.
Imon e de vattning i både kollo o hos mamma.... Tömma lite från kylen i kollo imon oxå, vi prkade inte det idag, har just kommit hem från fotbollen ( japp idag igen) Niclas va i Malmö igår med Dam A och odag var det dags för Dam U( hemma) som tur var.
Så idag blir det faktiskt pizza... Va ett tag sedan...
GRATTIS PÅ MORSDAG MAMMA, hoppas du får lite användning för pengarna som jag satt  in till dej....
Fick några lotter o ska få nåt på väla på tisdag utav min son.... Vann en tia på lotterna, så där tur med pengar...
Men en ny lott o en chansning på storvinst... Hade inte varit helt jäkla fel alltså... Då hade de blivit en resa , de kan ni hoppa upp o klappa er på...
Nä nu kommer pizzan, sen väntar en dusch o säng..
Elliot sov förresten från 21 till 9 idag, nice.... Undrade nästan om han ite skulle vakna alls.... Inte likt han...
Men nu har han spelat o sprungit o busat så mycket denna helgen o värmen som ställer till det så han behövde lite sömn...

Tjena tjena mittbena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0