Glömde bort

Alltså,hde inte en tanke på att jag skulle skriva blogg igår, minnet bara lixom dog på någe sätt. Vilket brukar höra till vanligheterna nu för tiden. Vad hände igår? Hmm hände inte ett skit, skulle vart ut o spelat lite bandy med Elliot efter maten men magen gjorde uppror så de va bara att förklara för han att de inte blev nåt, liiiite besviken men köpte läget då jag övertalade han att vi skulle kolla på en film istället. Bernard & Bianca i Australien blev det.
Nu kom jag på att jag nog inte skrev i söndags heller... Hallå !!!!!!!! Va e de med mej??? Vi var ju nere på stranden o kastade lite stenar o busade lite ,jag & Elliot för Niclas stack på match. Efter playan kollade vi på Råå`s oldboys,
träffade Erik & Aron där....Själv satt jag o flabbade lite med Diana & Wendin. Diana ska bli mamma i oktober, grattis gumman....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0