Avslutning på bamsegympan mm

Kl 9 infann vi oss på Gymnastikenshus som vanligt på lördagmorgonen. Sista idag sen e de uppehåll. Så idag fick vi titta på när dom hade gympa. Tog lite kort som kommer på denna sidan efter de jag skrivit. Kl 11 kom gästerna som skulle fira Elliot ( igen). Inna gympan hade vi fixat o donat, jag slängde ihop en tårta, hade frågat Elliot va han skulleha på innan då sa han chokladbjörnar, så vad gör maninte, jo handla chokladbjörnar såklart. Så sagt o gjort, tårta blev de kl 8 på morgonen. Så allt va klart till 11. Alla dök upp som planerat, Elliot tackar för presenterna.
Sen gick dom sista halv 2 ca sen var de dags för de andra kalaset hos MAx som fyllde 4 år igår. Klockan 14 va de sagt.
Jag körde dit eftersom jag skulle iväg kl 15 . Stack från kalaset kl 15, bort på CG o handla dricka o kött. Stressad upp till tänderna....
Kom ner på Ip (sist) bytte om , klar när dom andra hade värmt upp så de va bara rakt in i hetluften,haha. Skit kul, og en stund innan man blev vän med bollen igen efter så lång tid... Men GUUUUDDD va trött man blir på ingenting,jisses.
Inte ett uns till flås..........
Sen va de dusch o bastu, så jäkla skönt....
Lena Möller va grillmästare så vi slängde ut all mat till henne så fixade hon det. Tack...
Sen käkade vi o snackade o hade hur skoj o trevlgt som helst.... Pratade om allt o inget, glatt & tråkigt...
Jag körde hem 00.15.... Körde Annika Eriksson hem, hallå Annika du glömde ciggen i min bil,haha..
Men tack alla tjejerna, superkul , vi bara måste göra detta flera ggr....

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske ner till KOllo senska n´Niclas ha bilen o köra på match. Så de sitter vi här...
Vi får väl se vad vi gör,lillen o jag...

Återkommer....
KramLitet kort till dej Gittan!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack sn´lla du fñr kortet. Kramar fr`n oss alla, speciella fr`n mamma fñrst`ss.

2009-05-18 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0