090504

Idag så va de måndag igen o den lider redan mot sitt slut, jisses. Elliot har just somnat så nu kan man ta tag i saker o ting, typ bloggen haha.. Hängt lite tvätt o slängt igång en disk. Niclas borrade upp de 3 sista rullgardinerna idag ( innan ,jag va tror ni, jo träningen). Sen efter maten stack jag o Elliot o handla på CG. Nu har jag snart inga cash kvar. Bara den 4:e oxå hur ska man fixa detta?
Plus att jag ska på Pumautförsäljningen på lördag, men jag skulle få pengar av Niclas. Schyrre!!!!
Imon är det dags för 4-årskontrollen, spännande värre.. Blir lite stressigt bara så jag tror att jag ska höra om jag kan gå en kvart tidigare imon. Hoppas de går bra så jag slipper skynda mej som en gnu när jag ska hämta lilleman.
Längesen jag la in några kort nu men jag har banne mej inte haft tid o ta några kort. Men de kommer snart,lovar.
Mamma verkar ha de bra i Spanien,har inte hört nånting från dom. Hmmm, ;)
Imon efter BVC ska jag upp i lägenheten o vattna o kolla posten o sånt... Regner har öst ner idag med emellanåt, ganska skönt men kallt, typ bara 10-13 grader eller nåt sånt... Brrrr nu e man ju van vid 20-25 grader varmt...I LIKE SUN YEAAHHH!!
Ha de så bra nu alla så ses vi..
Mamma & Gittan, hoppas ni har det bra, sköt omer o hälsa spanjackerna hahahhaha

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej Jacke. Vi har det bara bra, soligt och gott. Hoppas det gick bra idag med Elliot idag. Synd att vi inte kan prata via skypen. H´lsa alla. Vi hñrs.

Kramizar fr`n oss alla.

2009-05-05 @ 08:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0