The Stadium

Äntligen hemma o ska strax iväg igen, Råå har V.I.P kväll idag nere på Stadium på Kullagatan . Ska ner o kolla på skor till Otto & Otilia  ev nåt mer.. Man får köpa 3 par o betala för 2.. Så man får passa på... Ska se om jag hittar några häftiga skor till lilleman (han har ju inga innan)...
Efter det så ska vi käka nere i stan, vet inte vad de blir men nåt finns där säkert som man kan dra i sej.
När vi kommer hem tänkte jag dammsuga o bada Elliot.. Hinner jag ska jag slänga mej i badet själv...
Vi sitter bara o väntar på Otto som ska komma hem från gympan o duscha innan vi ska hämta Otilia kl 16.15... Gäller o duscha snabbt... Han kommer bergis o säga att han kan duscha efteråt ist, men hur jäkla fräscht e de på en skala?
Fast han bryr sej inte så himla mycket.... Svett, äsch de e väl inget.... Nice....??!
Men nu har jag inte tid o skriva mer nu så vi hörs väl senare om jag har tid att dra iväg några till rader efter städ o bad..
Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0