One of these days

Idag är de bara en SÅN där dag.... Vill bara ligga i sängen o gråta eller nåt... Bara känner att de bubblar inom mej...
E de månne mensen som e på väg... har aldrig lixom kollat om de stämmer med tidpunkt då jag har de här dagarna... Eller de brukar gå över ganska snabbt så de e inte flera dagr om ni tror de... anä..
Hämtade Elliot hos Max idag " igen "... Dom leker så bra nu säger Marie, skönt de.... Men när vi ska hem börjar problemet.... Han ska ju inte med hem... Då hinnerman bli både sur/ledsen/irriterad på en kvart eller nåt... Känslomässig bergodalbana,haha.... Idag har han varit sur skitlänge sen vi kom  hem, inte den maten, tycker jag inte om... Jag vill ha våfflor!!!! ...... Sen satte han sej på lingon locket, helt röd på byxorna.... 100 Poäng ,bullseye.
Funderar på om jag ska på CG o köpa ett våffeljärn, vi äger inget faktiskt.. SKANDAL !!! Måste ju ha våfflor tils imon ju...  Ikväll spelar Rögle på Tv4 Sport... Måste man ju nästan se...Har många på jobb som e fans av di gröna...
Nä jag får nog sticka iväg medans Niclas o Elliot sitter o leker, så man kan komma iväg lite själv, känner att jag behöver lite egentid...Får man egentligen känna så som mamma????

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst får man känna så !! jag har vissa dagar då jag bara vill krypa ner i ett mörkt tyst hål o inte komma upp igen...

Visst får du länka mig, alltid roligt när ngn uppmärksammar en...

HA EN FIN KVÄLL!!

P.s köpte ett våffeljärn härom veckan för en billig penning, not good! satsa på ett lite bättre..

2009-03-24 @ 20:59:40
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0