Gräsänka

E de inte det man kallas när mannen är iväg en sväng?? har för mej det iaf så jag säger så... Lämnade av Niclas på Ip vid 17 tiden, sen packade dom in sej o all sin packning i 3 små bussar från ett biluthyrningsföretag som jag just nu har tappat bort namnet på. Känns som de kvittar ändå eller hur?
Jag & Elliot käkade de på BK idag ( äckligt e de ) Otto kom bort sen på sina inlines. Det måste vara vår nu när ungarna e ute hela dagarna utan o frysa. Niclas o Elliot har varit lediga idag o gjort lite av varje. Typ varit nere på IP ( vart annars?? ) sen inom kollo en sväng o kollat läget.... Varmt o skönt i solen om man är i lä sa dom till en som står inomhus o knappt ser dagens ljus förrän man ska köra hem. Då kisar man som en jäkla gruvarbetare som varit under jord hur länge som helst.
Imon kommer min mamma hit o ska passa liten, ska på Robin & David Batra med jobbet sen efter det så ska vi ut o käka med dom som vill med. Ska bli skoj... Har förvarnat Elliot att jag inte e hemma imon kväll, får väl muta med nån gottebit o lite mys med mormor framför tv´n. Eller varför inte på rummet med lite domino ( IGEN )....
Idag hoppas jag att Medium e som de brukar, har inte kollat i tv tablån men jag håller tummarna.... Jag tycker hon e bra, Allison Dubios eller hur de nu stavas...

Men nu ska jag bara sitta o vara själv en stund sen kommer väl Otto upp o då ska han läsa läxa.... Så vi ses o hörs imon em ( om jag hinner )

Puss & Kram  inga fler barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0