Fikadags

Hämtade liten som vanligt idag, allt hade gått bra på dagis, skönt!!
Fixade lite käk, blev bara korv o makaroner till sonens stora förtjusning, vad gör man inte.?
Så nu väntar jag på att Angelica och hennes sambo Jeppe ska komma upp en sväng o fika. Angelica är min pappas ex dotter min sk fd styvsyster... Haha
Jag och Angelica ska gå o kolla på Jill Johnson den 28/3. Vi var där förra året oxå... Skit bra den bruden alltså ( jill,haha)
Elliot och Niclas var ute en sväng med cykeln innan, han har tjatat om att få cykla länge nu men vädret har varit sådär bara och då är de ju mindre skoj o gå ut överhuvudtaget.  Så dom hojade o hämtade Otilias nycklar som hon glömde i staffanstorp när de spelade i söndags, SMART ?? !!!! NÄ inte särskilt tycker jag.. Men som tur är så hittar man dom o skickade hem dom hit.....
Usch jaha vad ska man skriva nu då??Vet inte, kanske drar ihop nåt senare, kanske alltså... Inte säkert.. Ska bada liten oxå o Niclas ska på träning.... japp idag med!!!!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0