blooooooood

Japp idag var de dags igen, tappas på lite blod, skönt att kunna göra en god gärning...
Sen lite stress hem, Lotta o hennes 2 barn , Kalle& Otto skulle komma  upp o kollapå lite klädersom e för små till ELliot som kanske Otto kunde ha... Blev av med en kasse iaf... Tack !!!. Nu har jag & Niclas just varit o handla lite på CG, så nu väntar soffan o läggning av lilleman. Har lite ont i tanden idag oxå... Hoppas bara på att de ska lägga sej så jag slipper skiten... Hatar att ha ont... Hatar min a tänder....
Idaghar varit ganska stressigt, efter de att jag givit blod så skulle jag köra från parkeringshuset, vilken kö de va ut,, Ofta de e kö när man ska ut ... Stressad upp till tänderna för att Lotta skulle komma upp. Då måste man ta chansen för henne o tider vettni. Ojoj... Va hade eg bestämt för längesen men blir de sjuka barn o jobb o sen sjuka barn igen... Evigt pusslande, men idag gick de. Trevligt o barnen gick bra ihopa  så vi ska ut till Rydebäck nån dag o träffas igen när tiden passar oss alla...
Asså va de idag som jag skulle duscha igen, öhhh pallar inte....
Otilia ringde oxå, hon e sjuk med feber.... Tråkigt för dej gumman, hon ska ju komma imon, undras om hon gör de eller om hon stannar hos Lena...Vi får väl se..
Nu ska jag gå o ta 2 panodil till känner jag.,..
Hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0