Hemma igen

Söndag o hemma igen efter en långhelg nere i kolonin, skönt.... Midsommarafton fortlöpte utan några större incidenter tycker jag. Några regnperioder under kvällen men uppehåll under barnlekar o dans så de kunde kvitta för vår del..Sen satt vi  i uterummet o spelade lite kort o käkade gott. Idag söndag har solen varit framme o lilla jag hade inte en tanke på att smörja fejan.... Så nu sitter man här med en herpessmittad läpp o ett illrött face.... Ganska klädsamt, not.... Ni som känner mej vet hur jag ser ut när jag solat.... jaj ja ja ja ja så va de  dags igen för en bränna...
Så här brände jag mej inte ens i spanien....
Va på apoteket imorse o köpte vectavir 2g för mäkta 104,50 :-..... De e ju rena rånet för denna lilla pytte tub...
Hoppas bara den hjälper.... För jag har ont ner i hela käkeno upp mot örat.... Jäkla skit .... Samma sak varje sommar...
Ändå smorde jag läpparna med ett stift hela tiden....
Nåja, bara o bita ihopa
Nu ser jag att lilleman somnat i soffan, oppps....!!!!!!
Imon e de dags för dagis igen.... Ska ju bli fint väder så jag sätter nog på han en fotbolls dress... Blir han glad....
Vilken fotbollstoking han blivit sista månaderna... Jisses... Hela tiden, e de inte ute han ska spela så e de på wii...
Hahah...
Ska lägga in nåt foto på vår lilla mini stång.
Ha de så bra o sköt omer alla...
Poss

Kommentarer
Postat av: mia

Hej hej

Den nya gratissidan har kommit. Tillskillnad mot alla andra kan du här få presentkort på Gina Tricot + massa annat.



Jättelätt att värva och helt gratis.

Gå in här

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3851

2009-06-22 @ 10:26:20
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0