Grillning

Grillning på schemat med dagis idag.... Dom e så jäkla goa alla fröknarna.... Snälla o lätta o prata med.. Tog lite tid med engångsgrillarna bara, jättesega att gå fjutt på.... Men sen så, fast dom  va ändå lite halvdanna.. Men ett par tjocka med söt-stark senap på e aldrig fel... namnam..... Tipsrunda blev det oxå, tur barnen var med för utan Elliot hade jag inte klarat av frågorna... Petters Getter???? Naeeej inte my cup of tea...
Så nu sitter jag med alldeles för många slingor i hättan, men dom lägger väl sej lite med tiden, hoppas jag. Ska klippa mej nästa vecka om L8 har en tid till mej. Allt klär en skönhet som ni vet,haha.... Hade vart skoj om NÅT hade klätt en,haha....
Imon e de torsdag, nice.... Bara frewdag sen e de helg IGEN..... Ska klippa häcken i kollo om vädret tillåter oxå i helgen, nog fredagen för sen e de väl match o sån ti helgen..För ovanlighetens  skull.. SPÄNNANDE !!!! Not....
20 minuter kvar sen får jag ta bort sexiga hättan...Ska vattna hos mojan imon o kolla posten oxå....
Vill ni så kolla in en kompis blogg ( nystartad) www.bjelkholms.blogg.se......
Ni som läser får gärna kommentera eller ge tips o råd om allt o inget.... Vill bara ha lite gensvar från världen utanför....
Sköt omer , hörs på tordag
Puss & Kram Inga fler barn

Kommentarer
Postat av: marika bjelkholm

Hej "Jacke"! Du blir säkert fin i slingorna! Kram på dej!!! ha de bra/ "Ika"

2009-06-05 @ 19:49:36
URL: http://bjelkholms,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0