Dags igen

Japp de e dags igen imon, att jobba menar jag alltså. roligare än så var det inte .... Besvikna??
Igår var vi ju på 80-tals fest, jättetrevligt....Liten miss bara att inte ha vanliga cider utan bara alkoholfria... Så de blev att köra hem efteråt... Fast å andra sidan så mår jag ju bra idag så de gjorde inte speciellt mycket... Niclas drack för oss båda hhhahahahah... Lägger in en bild sen på oss, pallar inte nu.. Så jäkla varmt....
Idag ska Niclas spela med Oldboys påOlympia tror jag.  Fy fsan o spela i denna värmen. Vis ticker väl upp o kollar tror jag, fast jag e lite sugen på playan oxå så jag e lite kluven må jag säga..
Jag har aldrig varit någon större fan av Michael Jackson men visst fan känns de konstigt att han ite finns mer...
Lite overkligt typ...... Finns andra som är värde de tidiga ödet mer än han tycker jag...
Vi trodde att vi skulle få sovmorgon idag men tji fick vi.... Ellio thade inte somnat förrän 22 tiden  sa farmor...
Kl 6 kom han in o väckte oss... Först mej men jag nonchade han i hopp om att han ev skulle somna enstund till menicke sa nicke, sen väckte han Niclas ist som gick upp med han, somnade i soffan sen kom han in o väckte mej oxå.... Grrrr.. Gissar att de blir en tidig kväll ikväll...
På onsdag kommer Mamma o Gittan hem. Från ett varmt ställe till ett annat.....Vet inte om jag ska hämta eller Rolle gör det, har inte hört nåt från dom, ska ringa senare tänkte jag så vi kan bestämma nåt eller så...
Japp , nu kallar lillfisen , ska leka med bilar en stund.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0