Tjoho Solen????

Jaha, o vart e solen om man får fråga ???? Inte här iaf.... Mög oxå... Har bara denna o nästa vecka sen början man jobba skift igen efter flera år på dagtid.... Ska bli jäkligt skoj alltså... Undrar bara hur man hade löst det om man hade vart själv.... Vilka dagis öppnar innan kl 06.00???  Tur att man kan lösa de nu iaf.... Hoppas de inte blir långvarigt bara.... Tycker det känns jobbigt att Elliot inte kommer att ha fasta rutiner längre... Ena veckan börjar han 11.15 o andra kl 7....
Han kommer bli splittrad eller så e de kanske jag som kommer må sämst av detta.. Så är det någon som har ett jobb på 75 % i Helsingborg,,,,, HÖR AV ER ????? Kan städa eller nästan vad som....


Ärade scrapvänner...... Söndagen den 9 Augusti har jag och en kompis hyrt lokalen på Ättekulla Centrum..
                                           Vi är där from kl 10 och till vi inte orkar längre....
                                           Där finns de flesta saker utom Micro..... Pizzeria 30 meter bort....
                                          Kom gärna , ta mer er era scrapsaker o ett glatt humör...
                                          Är de nåt ni vill fråga , vassego...

Som ni kanske fattar så har vi inte gjort spec möd än så länge på vår semester... Vi har varit i Tosselilla, Ystads Djurpark ( wiiiihhhoooo , NOT ).... Tittat ut genom ett regning fönster både här hemma och ikolonin...
Så nu hoppas vi att vi kan komma upp till Funcity i Varberg nästa vecka....
Idag var vi på Busfabriken med min syster o barn.... Svettigt värre plus att de regnade in just där vi satt....
Man kommer fan inte undan det dära blöta skitet.... Grrrrrrrr
Ha de så bra alla.....
Kramisar 

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Hellou du:)



'So far' har jag Jeanette(Blixt), Pia(Lind) och Ingela(Coelogyne) anmälda... mig veterligen;)

Försöker få napp på några ställen till!



Kram SOnja

2009-08-03 @ 18:38:27
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig träff.

Det gör jag gärna om.

2009-08-09 @ 16:23:32
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0