Jäklar

Alltså jag smäller snart av , sketans vad varmt det är. Orkar inte engagera mej i blogg eller städning av nåt slag, så ni får vänta med innehållsrika bloggar....
Jag bara hämtar Elliot sen sticker vi ner till kollo där han till min varma förskräckelse bara o jag menar bara vill spela fotboll !!!!
Vem f-n pallar det???? Jo han....
Va på knutpunkten o hämtade mamma igår efter 2 månader i spanien.... Hon tyckte de va skönt o komma hem...
Men hon ville gärna ha liiiiiiite svalare,hahah....
På söndag är det maskerad kalas för Filippa i strövelstorp....
Idag har Niclas varit ledig för att vara nere på fotbollskolan på Ip... Men ska jobba imon  sen ska han ner på lördag igen, jag o Elliot ska passa Svante till Otilia . Tror vi kommer att vara i kollo....
Iomn tror jag att jag O Elliot ev drar inte till Danmark en sväng.... Hämtar ju han så tidigt som kl 13, annars kanske vi drar ner på stranden. Menjag känner mej inte mogen för det av någon anledning... Precis som om man inte kan vara där om man inte har semester eller nåt, jag vet inte..
Haha
ja jag e lite wierd.....
Nu pallar jag inte mer...
Hörs o ses en annan dag...
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0