VART???

Skulle vilja ha ett par jeans som sitter lite tight så jag kan ha stövlar, men vart hitta jag såna om jag INTE är trådsmal och miljonärska??? TIPS!!!!!
Ska tilläggas att jag bara e typ 164 cm över öresund...
Eller de ser kanske bara dumt ut om man inte e smal o ha såna byxor? Ja, jag vet inte..... Har inte provat, har  bara jeans som e lite vida i benen eller raka. Får väl ut på väla o reka imon eller nåt. Om jag orkar... Vilodag imon ju (söndag) hare jag lärt mej  i skolan.... Elliot somnade nog 15-20 över 20.. Han ville inte sova idag heller. Bara vänta tills han e tonåring, då får man väl inte upp han ur sängen bara. Han satt o spelade WII i Ottos säng när han kallade på Niclas (för 239:e gången i rad), men denna gången hade han kissat på sej. I OTTOS SÄNG, tssss. Han har inte tid när han spelar att gå in o kissa, UNGE !!! Klart ,han e ju bara 3,5 år, olyckor händer så lätt....Hoppas bara att de e tillfälligt iaf...
Nä hörrni
Nu springer klockan iväg. Ska strax hoppa ner i en renbäddad säng, så jäkla skönt e de.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Mini

Det låter bra :) Du kan väl be henne maila mig?

2009-01-04 @ 00:33:41
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0