TORNSPELEN

Jaha då var man hemma från Lund. Otilia o tjejerna spelade turnering i Lund/Stångby! Gick väl sådär tror jag. Fick en felaktig väg beskrivning så jag hamnade nere i Malmö! Kul !!!! Missade tyvärr första matchen, dom förlorade den iaf så jag missade inget. Käkade inne på Nova, Penne pasta med Lax o skaldjurs sås, jättegott....
Stack hem till Max O Co efter vi kommit hem, snackade lite om Lalandia. Nån som har lite tips så kom gärna med det e ni snälla, har aldrig varit där. Vad man ska ha med sej o sånt.... Imon e de jobb som gäller, sen solning kl 19. Shit vi har tvätt tid kl 17 oxå.... Jaja de löser sej säkert. Skriver nog mer imon, fast då tänkte jag dra över med sugaren o tvätta lite golv o sånt.
Hejsan på ett tag

Kommentarer
Postat av: Susanne

sängkläder

2009-01-12 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0