Hej alla

Usch , jag har sagt nåt osm jag ångrar helt o fullt... Jag blev tillfrågad och jag sa ja, VARFÖR??? Nu när jag tänker efter så skulle jag sagt nej ist. Kommer ju att missa Elliots första gympalektion imon, har ågren så de står härliga till.
Ni undrar kasnke vad jag ska göra..... Jo. Jag ska jobba!!! En lördag??? Japp de e sant... Från 6-14.... Nådigt tid att gå upp en lördag?? NOPE!! Niclas ska gå till gympan med han plus att Max o Stefan oxå ska dit, men jag vill oxå sen min lille gosse hoppa o studsa o rulla som en stock....Nawww. Otilia skulle oxå hänga med sa hon, men får se om de blir så för gympan börjar kl 9-10.... Hon brukar inte vara uppe vid den tiden så vi får väl se... Hon sa hon skulle filma med min kamera så jag fick se.... Han e så himla duktig.... Idag va vi på Ikea en sväng,,,,käkade varsin korv, ha fick en glass efter det oxå ,.. Mest för att ja älskar jam så himla mycket..
Så imon blir de inte mycket skrivet på fm iaf, får se senare om de hänt nåt skoj som ni vill dela md mej..
Får väl snart lägga mej om jag ska palla upp imon.. Hur har man orkat gå upp kl 5 varje morgon i flera år innan??? Klart , då kunde man styra lite mer när man gick o lade sej o sånt(när man inte hade barn asså)... Nu ska man ju försöka vara social när han lagt sej lille korven.... Idag somnade han när jag just hade läst klart Pinocchio, söte lille älsklingen....
Hejs svejs trött fejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0