Hej alla

Elliot har sovit i 2 omgångar idag.... Ätit en isglass o en tallrik fil o flingor (typ 1dl fil). En full spruta alvedon o lite dricka.....
Hoppas han sove rinatt för jag pallar inte ligga o lyssna på hans hostande, inget han kan hjälpa men de e tradigt o inte kunna sova själv... Man måste ju få lite sömn om man ska orka .
Niclas e lite piggare idag, skönt ! Inte skoj med 2 sjuklingar hemma. På lördag blir de säkert ingen Bamsegympa för Elliots del. Otilia o jag ska gå på bio.....Kommer inte ihåg vad den hette men hon hade läst boken o nu ville hon se filmen. Kan jag väl göra... Efter detta inlägget kommer Elliot att skriva en sida med, han e lite piggare nu efter alvedonet... Se hur länge de håller...  Jag får väl skriva mer ikväll. Hej så lä'nge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0