FAAAN!!

Morgon gick som de brukar, rullade på med andra ord. Otto stannade hemma från skolan, han hade ont i huvet o magen... Prov på G kanske ????
Men nu till den tråkiga nyheten som jag fick per mobil från en kompis..
En för oss känd UNG person hade bestämt sej för att han inte ville vara kvar på denne jord längre.....
Undras varför man gör så när man har både föräldrar o syskon som älskar en???? det är för mej obergripligt...
Undrar om man i hans fall inte tänker eller vad, hamnar man i någon sort psykos eller vad?
Hjälp finns alltid att få OM man bara BER OM HJÄLP !!!! man får inte vara för stolt i dessa lägen att berätta för anhöra / vänner att man fakr´tiskt inte mår så bra som man vill...
Usch säger jag bara, TRAGISKT så de förslår....
Sitter på jobb nu så jag har lite dåligt med tid o skriva mer så jag skriover mer ikväll. Ville bara rensa lite i skallen .
Hejsan på ett tag

Ps, har sagt till pappa att hanska ta väl hand om "killen " däruppe nu...... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0