Tuesday afternoon

Jaha, då va de bara ett par timmar kvar på denna tisdagen som för övrigt innehåller tvättid kl 17... Roooligt. Marie ringde kl 12 och  undrade om Elliot fick hänga med Max hem... Elliothade frågat Marie   - Kommer du o hämtar mej idag?? Nästan skönt kanske, så har Max lite o göra så Marie kan ängna sej åt Linus lite...
Sitter på jobbet nu.... Har varit ganska lugnt idag här, iaf för min del. Får se hur de blir i mon. JAG tycker de e skönt på jobb när vi inte har så mycket att göra....
Ikväll är de som sagt var tvätte dags, skoj värre speciellt när vi inte har strukit den förra laddningen än, så kvällen kommer att innehålla massa stryk tvätt. Flera timmar misstänker jag... Men man får glo på burken samtidigt så löser de nog sej... Ha de så bra så länge... Hej på ett tag...

By the way..... Min bror har lagt upp några nya tavlor om det är någon som är intresserad av lite konst....
                              www.micksplace.zoomin.se          Gå in o kika vettja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0