Snö!!

Varför kommer de bara massa snö, jag vill ha vår nu så man kan hänga in alla tjocka kläder o vantar o grejor.
Trött på detta nu. Vill ha värme!!!! O då inte bara i bingen ;)
Nu ska jag börja på maten, kycklingfilé o pommes blir de idag... Imorgon e de dop o kalas som gäller... Fullt upp med andra ord...
Ikväll ska Otilia o jag scrappa lite.... Sen kommer Viktor o hämtar henne, dom skulle tydligen till Göteborg imon o handla..... Hmm känns liiiite långt o åka för att att shoppa....Nåja....
Jag ska iallafall bara upp till Falkenberg så de e inte lika långt... Hoppas bara de inte e halt o snö på vägarna,inte skoj då alls...
Nä spisen kallar,,,, hörs senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0