Shit!!

20.30 ringde det på dörren, hörde 2 obekanta röster i hallen (satt vid datan)... Niclas bara stod i hallen, tittade in o sa : - Det e 2 poliser!!
- VAVAAAAA!!

Det första dom frågar e : Har ni en son som heter Otto???
Då började min puls slå som en trumpinne!!!!  Benen o hela jag bara skakade o tänkte vad fan har nu hänt då??? Man har ju sett filmer för tusan...
Tänker inte berätta här men jag hoppas att det inte blir mer än så här.... Så e de med det, har just slutat skaka i kroppen. Men de blir en kallning ner till stationen inom kort.... Skoj ju....
Nåja end of it for this time, I´ll be back !!!!!!
Nu ska jag ...................vet inte, kan inte tänka!!!
Skit i allt nu ska jag lägga mej!!!
Hörs imon!!

Kram på er alla lagliga människor !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0