Onsdag morron

Natten har varit ganska lugn, skönt.... Men när han vaknade började han hosta o höll på i säkert 15 minuter, kräkte upp slem en gång o klöktes några gånger. Hoppas bara att de e slemmet som håller på o lossna nu... Inte sugen alls på att lämna han på dagis imon ska jag tala om för er. Men hur ska jag göra, får kolla han lite under dagen annars får jag väl försöka skaffa ett läkarintyg för så kan han ju inte hålla på o hosta på dagis....
När han hade hostat klart imorse så kollade vi lite på tv.. Sen vahan så himla trött o hängig, tänkte va e de nu då???
Frågade han flera gånger vad de va, inget sa han o han mådde bra men jag tvivlar på att han mår super alltså.
Vi spelade lite wii så då piggnade han till lite, sen sa jag att vi får nog vila lite... Så nu sover han sen kl 11...
Han får sova tills han vaknar....
Idag e de träning för Niclas del, så inga tapeter idag men nog imon.... Målade taket igår så de e klart iaf, bara tapeterna som ska upp.
Hoppas att lilleman blir bättre under dagen....


Hej på ett tag nu, sköt om er o bli INTE sjuka ni oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0