Midda på er

Jaha ingen värst sömn inatt heller men dock går de liiiiite längre tid mellan hostattackerna, hoppas de e ett tecken på en friskare unge.
Idag har vi inte gjort nåt, suttit / legat i soffan o kollat på film, för filmen  "robotar" o nu vid middagstid så satte vi på "bondgården". Emellan där så lirade vi lite wii (play)... Jag vinner fast jag inte vill... Men han tycker de e skoj så de e ju tur de....
Idag ska Niclas spackla i hallen så snart åker de nya tapeterna upp, ska inhandla en taklampa o en matta tror jag.. Får se hur jag gör.... Plus en lång /liggande spegel på jysk när dom nu behagar att ha den på rea....Håller min atummar så vi kan få klart inom de snaraste.
Annars e de inte mycket på tapeten idag ,hahahah! Verkar fint väder men blåsigt, de e konstigt de här, de e antingen eller . Varför inte vindstilla OCH fint, tillsammans, nädå...... Brrrr...
Får väl se om vi drar ut nåt senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0