LÖRDAG!!!

Tjoho, vi sov till 7 idag.... Hmm??? Elliot sa han hade ont i magen igår kväll men han verkar ha sovit bort det, skönt..
Halv 8 igår kväll ringde Gisela o frågadeom vi ville komma bort en stund ( 5 min o gå ). And so we did. Kollade på Så ska de låta vilket var lite sövande igår tyckte jag, bara ballader.... O Sibel, ge dej inte på låtar du inte kan texten till, pinit värre.
Inte för jag själv hade kunnat dem men å andra sidan sitter jag inte o ska sjunga dom heller...
Nu ska vi packa ihopa gympakläder o kläder till Elliot efter för vi ska lämna han en stund till Gisela o Johanna. Han ska åka med dom upp till stallet o hälsa på Kjalar idag. Fast typiskt, idag är de minusgrader igen, fast han brukar inte frysa.
Jag o Niclas ska ut o på en liten runda o shoppa lite.. Lite krokar till badrummet o sånt... Fixade tv´n igår redan så den  har vi, så de blev inte så mycket idag. Men vi ska vara själva o de e inte ofta...
Fast kl 14 måste han vara nere på fotbollen (ovanligt?? ) för idag är det fotografering... Sen kl 18 är det Match men som han "bara" ska upp o kolla på... Men jag har blivit inbjuden till att hänga med till ridhuset o kolla på när ridgymnasiet har nåt där uppe. Så han får ta med sej Elliot till Västergård.... Min tur o va alena... Får se, e de för kallt så får jag väl ara hemma med han.... Blir kallr o stå ute i minusgrader ju... Så vi får se vem som blir barnledig...
Fixade lite Wii spel igår.... ELliot blev jätteglad, vi med att de funkade,,, wiiiiihoooooo
 Hörs senare idag, ska platta håret nu.... Så man ser ut som en människa igen... Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0