Lax

Mmums, idag blev det Lax ,ris och Hollandiesås.. Gott med fisk.... Elliot tycker  oxå om fisk o de e jag glad för.. Speciellt sen när vi börjar fiska själv igen. Jag e skitsugen på o fiska nu, superlänge sen nu..
Känner att jag inte hinner skriva så mycket i bloggen nu av nån anedning. Vet inte varför men tiden bara springer iväg.. Redan fredag imon, jisses...
På lördag ska Elliot ev åka med Bonne & Gisela till Bonnes bror. Jag o Niclas ska då passa på att göra nåt alena..
Vi ska ut på Bauhaus och til Elgiganten o hämta en ny liten tv till sovrummet....En platt en...
Kan ju vara skönt att kunna göra de själva.. Men först e de ju Bamsegympan ju, undras om Max vill vara med denna gången, han tvekar o måste krusas lite innan han hänger på.. Kanske går de bättre denna gången.
Jaha annars har de inte hänt så mycket, hittar inte på så mycket, vi e ganska tråkiga här.... Niclas har ju sin fotboll 4 dar i veckan, då får jag o Elliot hitta på nåt själva o iblamd pallar man inte underhålla han hela tiden.... Inte jag iaf, jag e så supertrött.... Fick förresten tid för blodgivning till nästa vecka.... Kul att man kan göra nån nytta här i livet....
Ha de så bra så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0