12/2 -09

Torsdagen e snart på sina sista eftermiddagstimmar och kvällen närmar sej...  Idag kommer farmor o hälsar på en sväng efter att de har ätit middag... Torsdag = Ärtsoppa.... Fast Elliot får järpar och mackisar.. Långa köttbullar går säkert hem.
Idag fick jag min tavla jag köpt av min bror... Vet inte riktigt om den passar i hallen men den får hänga där nu iaf, den va jättefin tycker jag.
Är ni intresserade av att köpa unika och orginella tavlor gå in på "konst" i mina länkar... Bara att välja o vraka.
Idag har Elliot gjort ett pärlhjärta till mej i Alla hjärtans dag present, nawww, tack min lille gosse...
Ska ta kort på både den och min nya tavla...
Skriver mer senare, ska spela spel med liten nu,,,

Hej på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0