Kalas

Åh va tiden går, jag hjinner inte blogga knappt ju... Vad har hänt i våra liv??? Tja, idag kom första snön, ti0 minuter senare vad den borta. Så va de med de. Yupp.
I söndags var Elliot på kalas hos Niklas som går på dagis. Han fyllde 5 år.. Dom va 5 st pojkar där. Inga töser. Leken bestod av pistoler, yxor , svärd samt gevär... Inga leksaker som barn borde ha enligt min mening. Men men, Elliot har en pistol som han fick i en polis"låda" en gång... Sällan eller aldrif han leker med den. Sen kom dom o hade klätt ut sej till allt möjligt, haha. Skoj o se. Fantasin är det enda som sätter gränserna.... Sen sjöng dom kiss låtar som jag tog med... Tog lite kort som jag slänger in här, hade bara mobben med mej så de fick bli den som förevigade dom.
Idag ( tis) har jag varit o solat, så skönt de e...Så nu håller jag o mannen på att tvätta lite i tvättstugan... Klockan springer iväg o de e snart dags för jobb igen...

Födelsedagsbarnet Niklas 5 år



Elliot. Ser ut som värsta barnsoldaten... Tur vi inte har sånt "skit" hemma......


"barnsoldater" dansar o sjunger till Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0