Yupp!

Såja, då va denna helgen till enda. Fotboll igår då tjejerna loosade med 2-4 efter ledning med 2-0. Nja så där bra, dom tappade hela matchen, möjligtvis i tron på att läget va kirrat. Men tji fick dom och vi som var där o tittade... Nåja, nya tag Råå !!!
idag va de upp tidigt, Elliot somnade 21.30 igår, vaknade 7 imorse...Sådär skoj.. Men Niclas va redan uppe som vanligt. Idag va de loppisen på Råå som gällde. Niclas stack ner lite innan för vi var inte klara o han skulle ändå köra med jobbebilen. Han skulle spela match kl 11 uppe på Ättekulla. Men vi var på Ip först o hjälpte till o packa upp loppis sakerna, jises så möd lump....Tror dom fick bort en hel del. Iaf kl 11 körde jag o Elliot upp o kollade när Niclas o Oldboys spelade mot Ramlösa Södras "gubbar". Råå vann med 1-5. Niclas hade 3 assist o ett par missade mål. Efter matchen var det ner på Ip igen, då hade den värsta rusningen över. Otilia sa att dom hade sprungit in när de hade öppnat repen....Galningar!!! Jag & Elliot fick hjälpa till i kiosken, de hade lite kaos där pga underbemanning...
Då gjorde man nån nytta där nere....
Nu sitter man här, inget på Tv o chips o dippa på bordet. JA Jag VET men jag va sååååå jäkla sugen på de... Men imon är det nya tag...

Tror det lutar lite åt en stund på spikarna ,en dusch sen sängen,s ka upp kl 5 imon... Brrrr

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Fullrulle kanelbulle;) Fast det sista, med upp klockan fem lät inte alls lockande - stackars dig!



Kram, Sonja

2009-08-31 @ 22:43:15
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Ja jag var på loppisen=)

Men hittade inget ,,,,jo 2 runda lika speglar som kommer att målas om.

Otilia såg jag... Hade mycket att göra, för det var väl enda bordet det fanns "nåt"..

Hoppas du kommer på lördag

Jeanette

2009-09-03 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0