SUCKS !!!!

Just nu säger jag , min BLOGG SUCKS !!!!  Känner inte för att blogga o skriva nåt för tillfället. Händer inte så mycket nu, man jobbar kommer hem o käkar, sen glor man på burken. Sen väntar bingen o sen e det morgon igen. Livet rullar på säger jag bara...
Och de i en jäkla fart oxå....Brrrrr
Idag hade Niclas o Elliot gjort Tacos till jag kom hem från jobb, gjorde en blunder närjag trodde att alla hade slutat o inte var ute på vägarna vid 18 tiden..... Yeah Right!!! Som ni vet ( ni som bor här i krokarna) så pågår det vägarbete ( ovanligt) mellan Helsingborg Södra o Rydebäck......
Av ren vana så körde jag på motorvägen när jag slutade, jaha, då skulle väl alla samma håll som jag... Shit....
Kön började redan vid milstolpen... Rätt som de var som började de komma bilar ute i vägrenen oxå som körde om alla på insidan... Först tänkte jag -Jäkla idioter !!!! Efter 15-20 bilar så gjorde jag som dom, ut mi vägrenen bara.... Skulle ju ändå svänga av mot Rydebäck, samma som alla de som körde där ute.... Vi körde förbien hel del bilar, ingen tutade så ingen tog nog illa upp.... Dom skulle juinte svänga av ändå ju.... Åja, tog bara 30 minuter istället för 15..
I med 2 tacosar ( hmm ??) i magen....Första glaset cola på hela veckan, varit superduktig...... Inte nåt godis o ingen cola..... IMPRESSED??? Me to !!!
Sen poppade jag lite till Elliot o Niclas, Niclas har en tendens attalltid bränna dom, så jag  fixade det ikväll..haha
Nu sover lilleman o jag med snart, hahah. Trött som en gnu.... Vilket iof inte är ovanligt..
Imon har tjejerna match kl 15 på IP, sen på söndag är det loppis på Råå o sen ska Niclas spela med oldboys...På ättekulla kl 11.... Sen blir det direkt ner på Ip o hjälpa till med loppisen..
Får se när jag skriver nästa gång.... Knappt nån som läser ändå väl????
Pussar på er

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart vi läser ;-)



Ha det gott

Ingela

2009-08-29 @ 16:59:20
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Du har fel =)

Måste ju kolla hur det gått med skiftjobbet!!



Jobbar du nästa lördag?? Vi ska ut & fota nån timme, vid 15,oo, om du vill med ..

Loppis.... ja vi ska dit



kram på dig

2009-08-30 @ 11:10:58
URL: http://jeanettans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0