VAB dags

Elliot har vart snorig o hostig ett tag nu , han va lite varm igår men jag var lite osäker på om de va solen eller feber.
Så jag tog ingen temp på han, han va pigg ändå så....
Inatt när han kom in så va han jättevarm. Så de blev till o ringa dagis o logga in på FK´s sida. Han va ganska hängig på morgonen, kollade lite på film o mös i soffan lite. Ganska mysigt..
Jag slängd eihop lite pannkakor efter önskamål så vi åt vid 12 tiden. Då hängde ögonen halvvägs ner på han, jättetrött o hängig. Sa till han att efter maten går vi in i soffan o myser till en film, fick medhåll.. 3 st fick han ner o lite kall mjölk till de så va han nöjd. Satte på djungelboken. 4,5 minut gick filmen sen sov han. 2 timmar sen väckte ja han... Skönt o kunna sova när man e dålig, bästa medicinen tycker jag. Så nu e han pigg, så planerna på en tidig kväll tror jag går i stöpet... Fast slår febern på igen så blir han nog ganska trött.  Ska stoppa upp två tussar i näsan på han, GUD va den rinner. Konstant ,hela tiden... ahh skit jobbigt...
Ni som känner Elliot vet att han inte tycker om att bli kladdig,ok??
När vi skulle knäcka ägg till pannkakorna så knäckte han hela i handen,hahahah.. Han började gråta som en galning..
Förstår inte att man kan bli så bara för att man blir kladdig... Hahah.. Synd om han egentligen... Eller???
Kunde knappast nåt annat än skratta faktiskt,om jag ska vara ärlig o de ska man ju vara säger dom som vet.
Skriver mer imon, ska bara sy lit egardiner till svärmors koloni...
Hej hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0