Nu nalkas påsk

Jaha då bär de iväg mot påsktider igen, ett helt år sen sist, jag vet jag e smart som få......
Va nere o shoppade lite påskägg o lite fyllning till dom åt barnen. Alla barnen har dessutom namnsdag imon så de blev nåt litet extra i dom.
Nu drar påsk kärringarna, nä inte till blåkulla men dock till solkusten.... Närmare bestämt Malaga-Almayate.....
Fast dom håller sej i krokarna tills den 2 Maj så dom drar iväg. Jag pratar inte om vilka kärringar som helst,hahaha.
Nä men mamma och moster åker ner till värmen o hälsar på sin andra syster som bor därnere..
Vi sticker ev i september, om kassan tillåter naturligtvis..
Åter till dagens händelser... Dmo lyser med sin frånvaro idag med.... Jag o Niclas va o handlade lite, sen fixade jag lite käk medans Niclas hämtade sin båtmotor från service. I helgen blir de dags att slänga i den i ån, ska bli nice o fiska lite... Men vänta nu, VEM ska passa ELliot när barnvakterna drar iväg hmmmm. OOOOTTTTTIIILLLLIIIAAAA!!!!!
Ja de löser sej säkert ska ni se....
Sen kom Elliot på att han ville inte vara påskgubbe i år utan påskhare... Hmm jaha o hur ska man göra de då??
Hittade bruna joggingbrallor, brun t-tröja.... Öronen då? tänk tänk tänk tänk (nalle phu ) Mitt diadem, grävde lite i min scrapväska = brunt papper i kartong. Klippte ut öron o trädde på dom på diademet... Haha
Tänkte jag skulle måla hans näsa svart o göra morrhår på han.. Han kommer inte våga gå på dagis,hahah.
Ska ta ett kort på han ( om jag får). nawwwwww
Ja ,kom just på att jag bokade biljetter till mej o Elliot imon på Cirkus Brazil Jack..... Ska bli skojigt... Börjar kl 19 o håller på i ca 2 timmar så de kommer vara en trött kille efteråt.  Niclas har ju ändå träning ( mmm igen ) sen match på fredag.... Men sen har vi lör-sön själva sen e de match på måndag igen.. Träning tis...
Nä schhhhhh lååååångt lååååångt borta hör jag nåt....
KUDDEN KALLAR...
Ha de bra alla...
Hej hej moster Gittan... Fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0