Jobba imon!!

VEM e sugen på o jobba imon egentligen???? Nope inte jag iaf....
Har varit duktig idag, tvättade fönstrena... Åkte ut på väla en snabbis, skull eha tag på en Dymo maskin... Vi hade såna som pris på mini.maran.... Dom hade hittat för 20 spänn, hade turen att vinna några gånger men aldrig en sån . Så jag bestämde mej för att åka o köpa en själv. Tror ni de fanns kvar???? Nä just de... Men på Clas Ohlson fanns för 89:-.... De blev liiiite dyrare men de får man ta.... OHHHH till råga på allt så började de regna närjag körde ut... Ska ALDRIG tvätta fönster igen... Fast de va bra lite så de gör inte såååå mycket....
Åkte ut efter att ha intagit en stek som mannen fixat till medans jag va borta....Mumma, de va gott. Inte varje dag man får en stek på bordet, till Rydebäck o titta på Svenska cupen mellan Råå o S. Sandby.. Gick sådär.. Råå loosade  med 1-4. Otilia va inte med, hon har ont i sina benhinnor så hon vilade idag. Viktor hängde med upp efter o kollade på Man U- A Villa   3-2.... Tyckte dom inte om då dom hejar på Liverpool båda två. Nu ska vi kolla Wipeout sen e de duschen som gäller..
Blev väckt av Niclas kvart i 8 imorse med : Ska ni sova hela dagen eller???.... FAN man får aldrig sova ju.. Elliot sov till 8.20... Så fick man själv gå upp sen åkte han ner till båten o jag på o filade på fönstren.
Natti natti på er
Kramar Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0