Humle& Dumle

Idag ringde Marie, dags o få påhälsning av min älskade lille son efter dagis idag. Roligt för dom ju att få leka ( så länge de går bra). Men de brukar de göra fö r de mesta. Gick in och tog lite bilder på dom när dom lekte..
Den fina ängeln har Vera gjort o jag fick den i pris på mini-maran.. Jag satte den på en perfekt plats, som en ängel hos min pappa ( fotot alltså)... Tack, de e jättefin... Fast Niclas trodde de va Elliot som hade gjort den på dagis,hahaha.
Han e rolig han...
Vi passar Max en stund medans Stefan ,Marie & Linus åkte ett par ärenden.
Får se hur kvällen lider här. Niclas ska på träning ( igen). Kul nästan jämt,NOT!!!
Nån som vet vad de e på TV ikväll?
Nja förresten, ska ut på ballen o  prismärka Elliots gamla kläder inför loppisen den 25:e april.
Nån som e intresserad av pojkkläder????? från 74-104....
Bara att visa sitt intresse... Fina kläder...
"renligt " barn....

Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0